miércoles, 18 de noviembre de 2009

SETMANA DE COMISSIONS A L'AJUNTAMENT NOVEMBRE

Ahir vaig tenir les comissions que em pertoquen, Cultura i Educació, Acció Social i finalment promoció econòmica.
A la comissió de Cultura i Educació vaig defensar i aprovar per unanimitat una proposició on demanavem intensificar les accions per combatre els riscos psicosocials dels docents a la nostra ciutat, el col·lectiu de professors ha d'afrontar en primera persona tots els canvis del món educatiu, la pressió a la que estàn sotmesos és extraordinària, cal per aquest motiu esmerçar-hi més recusrsos i esforços per ajudar-los a combatre els riscos psicosocials, cosa que pot ajudar a frontar la tasca docent amb més èxit.
En aquesta mateixa comissió, vaig demanar l'estat del compliment de la iniciativa que vaig aconseguir aprovar fa més de mig any, la redacció d'un informe per avaluar la situació de la educació d'adults a la nostra ciutat, a hores d'ara no tenen previst complir amb aquest mandat de la comissió, és lamentable que no li donguin cap tipus d'importància a un tema tant necessari.
A la comissió de promoció econòmica vaig defensar una proposició on demanava un pla específic per introduir les TIC a les PIMES i Microempreses de la ciutat, sobretot les de sectors menys intensius en coneixement, la proposta feia èmfasi en posar d'acord a proveidors de programari TIC, gremis i associacions i l'administració municipal per tal de desenvolupar llicències a mida de les necessitats de cada sector adaptant-se per superar els principals problemes, com són la dificultat d'inversió, la manca de temps per fer formació i la millora de la productivitat. Els grups del Govern i ERC van votar en contra per considerar que aquesta proposta no estava al Pacte per l'ocupació, tot i creure que era una bona proposta (Això és ser un govern constructiu!!)

No hay comentarios: