sábado, 17 de septiembre de 2011

INICI DE CURS INICI DEL MANDAT

Feia uns mesos, en plena campanya electoral municipal, que vaig deixar d'escriure en aquets bloc, un cop s'han produit canvis molt intensos, canvi d'alcalde, de govern, noves responsabilitats, crec que és un bon moment per tornar a expressar les meves opinions, tant en l'àmbit educatiu com també en altres àmbits que m'afecten i m'interesen.
Tinc l'oportunitat, l'orgull i la responsabilitat d'haver rebut del meu alcalde, Xavier Trias, la responabilitat política de la Regidoria d'educació i universitats i vinculada a aquesta la presidència de l'Institut d'Educació de la meva ciutat, alhora exerceixo la vicepresidencia del Consorci D'educació de Barcelona, tot plegat una gran responsabilitat a la que intentaré respondre amb treball, projectes i propostes per tal d'ajudar a fer millor la nostra ciutat.
Aquest inici de mandat i inici de curs té reptes importants i deversos a la nostra ciutat, la lluita contra el fracàs escolar i l'abandonament d'estudis, l'enfortiment de la FP, la dignificació de l'educació especial, el desenvolupament de la inclusió educativa, un 0-3 més educatiu i amb més oferta pública, configuren algunes de les prioritats d'aquest mandat. 
Tinc la convicció que la meva tasca serà més fàcil gràcies als extraordinaris professionals amb els que tinc l'honor de treballar a l'Institut d'Educació, persones que s'estimen la ciutat i l'educació, gràcies a la seva professionalitat i predisposició l'aposta del nostre alcalde, de posar l'educació com a prioritat de la nostra ciutat serà, de ben segur, una nítida realitat.
Bon inici de curs a tothom! 

No hay comentarios: