Ahir va caure a les meves mans un estudi realitzat per l'Agencia Catalana del Consum que analitza després d'haver entrevistat a 1035 joves de l'ESO les seves tendències tecnològiques, crec interessant destacar algunes dades que ofereix aquesta estudi (us afegeixo el link a l'estudi íntegre al final del post)
- Els joves visiten quotidianament espais web, en un 24,5% pàgines personals, 21,8% xats, web de música i vídeo un 17,4%, correu electrònic 16,4%, descàrregues un 12,6% i cercadors un 10,8%. En aquest paràmetre d'anàlisi hi han diferencies de comportament entre els nois i les noies, els nois visiten prioritàriament els xats amb un 16,67%, els llocs de descàrregues un 14,84% i un 12,64% les web personals i web´s de jocs en un 13,92%. En canvi les noies visiteen majoritàriament web´s personals en un 37,58%, els xats en un 27,52% i els espais de descàrregues en un 10, 06%, en canvi les noies no li presten atenció als espais de jocs només un 1,64% ho fan.
- Quasibé tots els joves 92% tenen messenger, un 57, 1% fotolog i un 29,9% disposen de perfil al Facebook i/o metroflog.
- el 74,5% dels joves enquestats no penja mai videos al Youtube
http://www.consum.cat/ecofin_webacc/AppJava/uploads/Dades%20recerca.pdf
No hay comentarios:
Publicar un comentario