domingo, 12 de julio de 2009

DIUMENGE MATI A ST.ANTONI


Avui he passejat pel Barri de St. Antoni, al meu estimat Eixample, amb el meu amic i infatigable company de partit Vicenç Enguix.

La jornada ha començat al Bar Maria, tot fent un café em repassat l'agenda del matí, la Sra. Maria ens ha comentat alarmada que s'ha incrementat molt els atracaments al voltant de l'Avinguda Mistral, inclús a ella mateixa la van atracar la setmana passada a punta de navalla a la sortida del Banc.

A les 11h he tingut la oportunitat d'assistir a l'ofici de l'esglèsia evangèlica de l'avinguda Mistral, on m'he sentit molt ben acollit, en un ambient religiòs, de respecte i de cobstrucció de comunitat, de persones que comparteixen Fe i s'ajuden. Els agraeixo molt la seva hospitalitat i l'oportunitat de poder compartir una part del seu intens ofici religiòs.

Tot sortint de l'esglèsia, hem anat cap el Mercat de Sant antoni, concretament els diumenges tenim el mercat dominical del llibre, les col·leccions, els vídeos, els còmics, els videojocs, etc. Amb el seu president em xerrat sobre la futura reforma del Mercat i els dubtes de la seva ubicació professional.

Posteriorment passejant pel barri hem entrat a l'interior d'illa de la biblioteca, moltes famílies disfrutant del lloc, aixó em fa pensar que potser estaria bé obrir les biblioteques també els diumenges.

Tornant cap a l'avda Mistral ens hem trobat a un directiu del Centro Leonès a llarg d'un parell de carrers m0'ha comentat les mogudes que està preparant aquesta casa tant i tant dinàmica.

Finalment visita a la pastisseria Bonastre i al supermercat de davant, on a part de parlar amb l'amo m'he retrovat amb un veí que conec del dia a dia de lews mogudes veïnals del districte, que m'ha rebut amb amb un Que fas per aquí un diumenge???despres de xerrar una mica he continuat caminant, ja cap a casa.

Gràcies Vicenç per la teva feina i la teva amistat!!!

2 comentarios:

Unknown dijo...

Gràcies Gerard. Gràcies Vicenç per la vostra feina.

Gerard Ardanuy Mata dijo...

De res, penso que es la nostra feina trepitjar carrer, escoltar i ajudar a la gent